Program POMOC MEGAN v2.1- it pomoc zdalna

FORMULARZ ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO

Gestor nexo - nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami.

Gestor nexo to program wspierający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Program zapewnia większą wydajność i efektywność dzięki automatyzacja różnych czynności, co pozwala również zaoszczędzić czas.

Gestor nexo umożliwia między innymi: rejestr szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy masową wysyłkę maili przy pomocy wbudowanego klienta pocztowego. Program spisuje się świetnie również w obszarze działań wewnętrznych w firmie, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań oraz delegowanie ich na pracowników. Umożliwia monitorowanie postępu wykonywanych prac oraz rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów w firmie, jak sale czy pojazdy służbowe.

Moduł Zlecenia serwisowe jest dedykowany do zarządzania serwisem, obsługi napraw i zgłoszeń reklamacyjnych. Korzysta z założonych scenariuszy obsługi klienta. Dzięki temu modułowi możliwe jest szybkie i skuteczne kontrolowanie potrzebnych części, weryfikacja opłacalności danego zlecenia oraz dostęp do powiązanych z nim dokumentów.

Gestor nexo jest narzędziem należącym do linii InsERT nexo, które ściśle integruje się z systemem sprzedaży Subiekt nexo. Dzięki tej integracji użytkownicy mogą korzystać z tych samych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji, a także łatwo przekształcać oferty w różnego rodzaju dokumenty handlowe i magazynowe.

Insert - Gestor nexo

Najważniejsze funkcjonalności Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie danych klientów z uwzględnieniem informacji istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zestawów klientów;
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert na dokumenty handlowe i magazynowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • możliwość tworzenia ofert w wielu walutach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS, takich jak wiadomości sprzedażowe dla klientów, windykacyjne dla kontrahentów i informacyjne dla pracowników;
  • planowanie i wykonywanie działań, takich jak: zadania, spotkania, telefony, faksy, listy i notatki, rozmowy internetowe, wiadomości e-mail. Zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z nimi;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu ich wykonania;
  • planowanie i wykonywanie czynności automatycznych w działaniach;
  • możliwość komunikacji między uczestnikami za pośrednictwem komentarzy do działań, procesów ofertowych i zleceń serwisowych;
  • generowania automatycznych działań, powiadomień e-mail oraz SMS dla zleceń serwisowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych takich jak: salka konferencyjna, samochód służbowy;
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • dzięki wbudowanemu klientowi poczty z obsługą protokołu IMAP zarządzanie wiadomościami e-mail jest szybkie, proste i intuicyjne;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej (praca w trybie klient-serwer);
  • możliwość przeniesienia / importu danych z Gestora GT.;

Obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja)
  • rejestr czynności przetwarzania.

Kontakt

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

MEGAN TECHNOLOGIE
INFORMATYCZNE


KRÓLEWIEC, UL.BOCZNA 41
05-300 MIŃSK MAZOWIECKI


+48 25 758 73 45
+48 25 758 33 43


biuro@itprojekty.pl