Program POMOC MEGAN v2.1- it pomoc zdalna

FORMULARZ ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO

Subiekt NEXO - nowoczesny i intuicyjny system do obsługi sprzedaży i magazynów.

Subiekt nexo to program całościowo wspomagający sprzedaż w małych i średnich firmach – sklepach, zakładach usługowych, hurtowniach, warsztatach i innych. Dzięki przyjaznemu i intuicyjnemu interfejsowi ułatwia i przyspiesza pracę. Do tego bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, praktycznie każdej branży.

Subiekt nexo obsługuje wszystkie typy dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i umiejętne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych oraz tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

Subiekt jest od lat najchętniej wybieraną przez polskich przedsiębiorców marką wśród systemów sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Podczas projektowania postawiono szczególny nacisk na wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze i wygodniejsze.

Subiekt nexo jest częścią zintegrowanego pakietu InsERT nexo, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).

Insert - Subiekt nexo

Opis najważniejszych możliwości Subiekta nexo:

  • pełna obsługa wszelkiego rodzaju dokumentów handlowych i magazynowych;
  • całkowity rozdział dokumentów magazynowych i handlowych. Generowanie faktur pojedynczych lub zbiorczych do dokumentów WZ oraz korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • mocno rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie indywidualnej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów. Cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa płatności kartą, przedpłat, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty
  • obsługa wielu urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych)
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych
  • pełne zespolenie z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

Obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych
  • obowiązki informacyjne
  • ochrona danych
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja)


Kontakt

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

MEGAN TECHNOLOGIE
INFORMATYCZNE


KRÓLEWIEC, UL.BOCZNA 41
05-300 MIŃSK MAZOWIECKI


+48 25 758 73 45
+48 25 758 33 43


biuro@itprojekty.pl