Program POMOC MEGAN v2.1- it pomoc zdalna

FORMULARZ ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO

Subiekt NEXO PRO - nowoczesny i intuicyjny z opcjami indywidualnych rozwiązań i personalizacji

Subiekt nexo Pro to program wspierający sprzedaż w małych i średnich firmach. Jest to rozbudowana wersja Subiekt Nexo - oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które sprostają nawet najbardziej nietypowym wymaganiom.

Subiekt nexo PRO jest przygotowany na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Dzięki zaawansowanej obsłudze cenników pozwala na nadawanie towarom cen poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wersji PRO Subiekta nexo została wzbogacona o rozbudowaną obsługą zamówień m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO charakteryzuje się również większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku.

Insert - Subiekt nexo PRO

Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:

  • kompleksowa obsługa wszystkich typów dokumentów, zarówno handlowych jak i magazynowych;
  • pełen rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, generowanie faktur do dokumentów WZ, zarówno pojedynczych i zbiorczych; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu – usług, towarów, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – każdemu z klientów można przypisać indywidualne zdefiniowany cennik; cenadomyślna i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa różnych form płatności, tj. przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • obsługa wielu, zróżnicowanych urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO.
  • drukarki fiskalne mogą działać w trybie drukarki biurowej i drukować dowolne dokumenty jako wydruki niefiskalne. Listę drukarek, oferujących taką możliwość, można znaleźć tutaj;
  • szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach oraz w kartotece klientów za pomocą pełnego śladu rewizyjnego;
  • możliwość realizacji zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Subiekta nexo daje możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz);
  • zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
  • tworzenie własnych raportów i wydruków;
  • brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
  • zdefiniowane role użytkowników, które ułatwiają odpowiednie nadawanie uprawnień;
  • możliwość profilowania dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
  • definiowanie widoków dla użytkowników;
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
  • obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
  • kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
  • precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
  • definiowanie cenników dodatkowych;
  • praca wielooddziałowa;
  • wydawanie towarów ze wskazanych dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
  • pokazywanie lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
  • automatyczna numeracja partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu;
  • możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
  • wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
  • obsługa korekt kosztu dostaw;;
  • zbiorcza realizacja wielu zamówień jednym dokumentem;
  • widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
  • widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
  • minimalna kwota do zrealizowania zamówienia;
  • kontrola kolejności w jakiej są realizowane zamówienia;
  • kompletowanie zamówień tj. rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
  • rozbicie na raty płatności odroczonych;
  • dzielenie rozrachunku na raty z określeniem terminu płatności dla każdej z nich;
  • wielowalutowe rozliczenia (np. EUR – USD);
  • wielowalutowe kompensaty;
  • sesje kasowe – narzędzie do audytu pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • sesje rozliczeniowe – narzędzie do efektywniejszego zarządzania rozliczeniami;
  • raport „Dostawy przeterminowane” który prezentuje asortyment po dacie ważności.


Kontakt

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

MEGAN TECHNOLOGIE
INFORMATYCZNE


KRÓLEWIEC, UL.BOCZNA 41
05-300 MIŃSK MAZOWIECKI


+48 25 758 73 45
+48 25 758 33 43


biuro@itprojekty.pl